Aanmelden

Potentiële cliënten van Stichting Hilton zorg en welzijn Limburgmaken een eerste af­spraak met onze zorgcoördinator. Aan­mel­den kan via 046-4362372 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Tijdens het intakegesprek krijgen de cliënt en de be­trok­ke­nen informatie over de geldende afspraken binnen ons bedrijf. De behoefte aan ondersteuning wordt nauw­keurig in kaart gebracht, zo mogelijk op basis van een geldende indicatie.

Bij Stichting Hilton zorg en welzijn Limburg wordt vraaggericht ge­werkt. Er wordt gekeken naar de mogelijkheden die de cliënt heeft. Op basis daarvan, worden haalbare af­spraken gemaakt.

De gemaakte afspraken over ondersteuning en begelei­ding worden vastgelegd in een contract en concreet uitgewerkt in het persoonlijk zorgplan van de cliënt.