Dagbesteding

Locatie Elsloo biedt een breed scala aan creatieve dagactiviteiten, waarbij gezelligheid en persoonlijke ontwikkeling centraal staan. Binnen een veilige omge­ving kunnen cliënten van maan­dag tot en met vrijdag deelnemen aan gevarieerde acti­viteiten. Wij verstaan onder dagbesteding bijvoor­beeld:

- een dagprogramma in groepsverband met vormen van arbeid of onderwijs om vaardigheden te onderhouden en zoveel mogelijk zelf­standigheid te   bewaren

- een dagprogramma in groepsverband om te leren om­gaan met gedragsproblemen

Onze zorgcoördinator en activiteitenbegeleider en hun team heten u van harte welkom.

Huisbeschrijving voor dagbegeleiding

De hoeve waarin de dagbestedingen plaatsvinden, ligt in de pittoreske oude dorpskern van het gezellige dorpje Elsloo, in de Limburgse heuvels. De hoeve ken­merkt zich door de persoonlijke warme sfeer en de hoge luxe en kwaliteit van de afwerking. De grote leef keu­ken  zal uw favoriete plekje worden tijdens uw verblijf hier, maar ook Verder beschikt het historische pand nog over een grote woonkamer met fijne zetels om heerlijk te lezen en een omheinde binnentuin voor de warme dagen.